close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

עבודות ריתוך נירוסטה לבית ולחצר

מערכת שורשיב אייר, תשעו20/05/2016

ריתוך וייצור מוצרים מנירוסטה מחייב ניסיון עשיר וציוד מקצועי!

תגיות:
ריתוך נירוסטחה
צילום: יח"צ האתר

בכל בית ניתן למצוא שלל פריטים ומוצרים העשויים מנירוסטה. נירוסטה היא מתכת נפוצה הנמצאת בשימוש נרחב בתעשייה ומתאימה גם לייצור שלל פריטים ומוצרים לבית, בין היתר מעקות ומאחזי יד, שולחנות, רהיטים לבית, ריהוט גן לחצר או למרפסת, קולט אדים מעל הכיריים, ידיות לדלתות, פחי אשפה, מעמדים, גופי תאורה ועוד. לעתים עלינו לתקן פריטים המיוצרים מנירוסטה באמצעות ריתוך מקצועי או שברצוננו להזמין מוצר מנירוסטה לבית או לחצר. במקרים אלה עלינו לפנות לבית מלאכה המתמחה בעבודות ריתוך של כל סוגי המתכות, לרבות נירוסטה.

ייצור מוצרים מנירוסטה ללקוח פרטי

כאשר מעוניינים לעצב ולרהט את הבית עם מוצרים ופריטים בהתאמה אישית ולפי מידות מדויקות, יש לפנות לבית מלאכה המציע עבודות ריתוך מדויקות ואיכותיות. כך לדוגמה, עלינו להזמין עבודות ריתוך כדי לייצר מעקות למרפסת, מסביב לבריכה, לחדר המדרגות ולגינה, מאחר ויש לקחת מידות מדויקות ובית המלאכה ידאג לייצר את הפריט באופן מושלם עבורנו. ניתן לבחור את המעקות מתוך שלל עיצובים מרהיבים כדי ליהנות מעיצוב מקורי, יוקרתי ומרשים ביופיו.

כמו כן, עבודות ריתוך נירוסטה כוללות ייצור מאחזי יד במגוון רחב של עיצובים וצורות, בהתאמה מלאה לדרישות שלכם, או על פי התכנית של מעצב הפנים או האדריכל ששכרתם לעיצוב הבית. מעבר לכך, ניתן להזמין בבית המלאכה פריטי ריהוט כמו ארונות, שולחנות וכיסאות בעיצוב אישי, ובהתאמה לאורח החיים שלכם. חשוב להדגיש כי רהיטים המיוצרים מנירוסטה נחשבים לעמידים במיוחד בגלל תכונות המתכת ועמידותה הגבוהה בפני פגעי מזג האוויר, במיוחד לחות.

ריתוך עם גז ארגון

כאמור, נירוסטה היא פלדת אל חלד המציעה עמידות גבוהה בפני חלודה, קל לנקות מוצרים מנירוסטה, והמתכת עמידה לאורך זמן. מאפייני הנירוסטה ומחירה הנמוך תרמו לפופולריות שלה לייצור מוצרים לבית ולחצר. במבט אחד סביבכם תגלו שלל מוצרים מנירוסטה בבית, בין היתר הנירוסטה שכיחה גם במוצרי חשמל כמו תנור אפייה, ויש בתים עם משטחי עבודה וכיורים מנירוסטה.

עם זאת, ריתוך וייצור מוצרים מנירוסטה מחייב ניסיון עשיר וציוד מקצועי. לכן, חשוב לפנות לבית מלאכה המתמחה בעבודות ריתוך ומציע פתרונות מתקדמים ועבודה נקיה ואיכותית, ללא סיגים וללא פגיעה בפני השטח של המתכת. כדאי לדעת כי נירוסטה נהוג לרתך באמצעות ריתוך ארגון. גז הארגון שייך למשפחת הגזים האציליים, סימנו הוא Ar, ובאמצעות רתכת TIG (טיג) מזרימים את הגז האציל במהלך הריתוך, כדי למנוע חמצון פני המתכת, וכדי להבטיח ריתוך חלק וחזק ללא שלאקה וגיצים.

רתך מיומן מבצע את עבודת הריתוך בדיוק רב וללא שטח חשוף. חשוב להדגיש כי ריתוך שאינו מקצועי עלול לגרום להתפתחות חלודה תוך זמן קצר. בבית המלאכה מבצעים עבודות ריתוך במקום כדי לייצר ולתקן מוצרים העשויים מנירוסטה, אך יש אפשרות לבצע עבודות גם בביתכם, כל עוד לרתך יש את הציוד הנדרש לעבודה.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה